PCMCIA schemy.

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Mon, 26 Nov 2001 20:48:57 +0100

--0ntfKIWw70PvrIHh

On Mon, Nov 26, 2001 at 08:23:55PM +0100, Marian Cavojsky wrote:
> Ahojte.
>=20
>   Pouzivam notebook, tak ako sa ma. Prenasam ho krizom krazom. Chcel by
> som si spravit poriadok v nastaveni sietovych veci.
>   Mam PCMCIA sietovu kartu. Prestudoval som si PCMCIA-HOWTO, nasledne na
> to subory /etc/pcmcia/network, /etc/pcmcia/network/opts a /etc/init.d/pcm=
cia
> Ako sa riesi nastavenie schem pre PCMCIA? Viem, ze ho treba dopisat bud
> do /etc/init.d/pcmcia alebo /etc/default/pcmcia, ale ako to
> zautomatizovat. Predstavoval by som si to ako povedzme parameter jadra,
> [...]

mozna spise man lilo, ale (pokud se nepletu) staci v promptu lila (nebo
v /etc/lilo.conf pomoci append zadat promennou s parametrem:

lilo: linux_kernel sit=3Ddoma

po nabootovani pak:

root# export
=2E..
sit=3Ddoma
=2E..

--=20

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous@penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487

--0ntfKIWw70PvrIHh

--0ntfKIWw70PvrIHh--