odstranovani modulu z pameti pod unstable+2.2.16

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Fri, 30 Nov 2001 11:08:27 GMT

Ciao

jo to jadro je samo 2.4.16, chybicka...

On Thu, 29 Nov 2001 11:14:00 +0000 (UTC), Petr Cech wrote:

>protoze to generuje praci s diskem a ten pak nemuze usnout.

to je vazne ten duvod? no nastesti je to tak, ze na pocitacich,
kde se musi setrit s kazym kB pameti vetsinou disk ani vypnout nelze
a tam kde ne, tak tam to zas neni poreba

ale stejne se me to nejak nezda, moduly jsou prece v pameti a pokud
se odstrani tak uz se snad jen kontroluje prazdna pamet. ten cron
jednou za 20 minut se spusti tak ci tak treba na ulozeni zaznamu
ze bezi do messages a jedna operace navic uz ho nezabije

FH