Neprochazi DHCP broadcast pres HUB

Pavel Prchal prchal@dup.cz
Mon, 1 Oct 2001 14:49:31 +0100

Dobry den,
Na siti doposud prevazne v coaxu ne nekolik malych HUBu coax -> tp a
k nim pripojene masiny.

zkusim to poloobrazkem:

DHCP server ----coax ------stanice----HUB(y)====tp===stanice

Nevim jestli jsem to namaloval citelne, ale takhle to chodi(lo)
zcela bez potizi.

Kdyz jsem prepnul kartu v serveru z koaxu na TP (je to combo); asi
takto:

DHCP server====tp====hub-----coax----stanice
Tak nejde DHCP  ze VSECH pocitacu na siti a dhcp nechodi.

Pokud byla konfigurace puvodni, t.j. DHCP server byl pripojen koaxem a
na ruznych koncich byly huby COAX -> TP, vse chodilo v pohode.

Ovsem v tom novem pripade jede sit dobre, kdyz nastavim adresy
rucne na stanicich. Nechodi JEN to DHCP.

Na dhcp serveru je karta 3COM 3c509 Combo konfigurovatelna DOS
programem, neni tou zabou na prameni ?

Muze nekdo poradit ?

Predem dik, PP.
Pavel Prchal