Proč NE debian

pecka acmelab@volny.cz
Mon, 1 Oct 2001 15:15:49 +0200

hele a proc nepouzivas testing/woody?
myslim si, ze je mnohem stabilnejsi, nez vetsina RH releases a o nove baliky
neni nouze...
akorat chybi nautilus, evolution a galeon...

peace

pecka

"Michal Bozon" <bozonm@usersold.vscht.cz> wrote in message
>     Diky za tvoji recenzi byla dobra ale i přes tvoji radu abych zůstal u
RH
> tak to s Debianem zkusím. Učení mi nevadí největší problém bude asi v
> angličtině ta mi moc nejde.

Ja jsem sice presel od RH k Debianu (a jsem s nim docela spokojen), ale
jeden z duvodu proc debian ne je strasne dlouhy casovy interval mezi
uvolnovanim stabilnich verzi (v porovnani treba s RH). Navic cyklus
unstable-(frozen)-testing-stable zpusobuje to, ze stabilni verze debianu
je uz dost zastarala. (Pokud melu kraviny tak se do mne nekdo pustte). Ale
chapu ze je to cena za stabilitu a bezpecnost debianu.

--
Michal Bozon
bozonm@vscht.cz