Interbase na debianu krapet OT

Ladislav Dobias dobias@labe.felk.cvut.cz
Thu, 4 Oct 2001 11:19:54 +0200 (CEST)

On Thu, 4 Oct 2001, Pavel Prchal wrote:

> Tak, ze kdyz instaluju nejaky balik, tak je VZDY doplnen o zakladni
> popis co ktery program dela , jak se to spousti, jake jsou parametry
> prikazove radky a tak. A v drtive vetsine pripadu se zaroven
> instaluji alespon zakladni manualove stranky.

Mozna tam man. stranky nejsou proto, ze ten system je tak
slozity, ze manualova stranka nestaci. Ale nechci se jich
zastavat, urcite by mohli neco napsat :-)

Spise to bude tim, ze tato DB byla puvodne hlavne pro Wokna,
a tam jsem jeste manualove stranky k nicemu nevidel :-)
(krome cygwin).

> Ale to  pisu zbytecne, pro 90% linuxiho sveta je to normalni, jen
> Borlandi v tom nemaj jasno.

Ja bych rekl, ze zatim muzeme byt radi, ze je to OpenSource
a ze dokumentace je takova jaka je - v PDF (na webu).

Stejne tak si muzete stezovat, ze napr. StarOffice nema
manualove stranky :-)  Ale opet, jsem rad, ze tento produkt
je...a misto manualovych stranek si pustim treba help a
prectu nejake PDF.

> Jako priklad uvedu Postgres, ktery zkousim (skoda, ze ten nas
> system nemuze bezet na nem) a  fsechno je krasne popsane a vubec.

Proc nemuze?

> Ale kdyz nainstaluju <InterBaseSS_LI-V6.0.tgz> tak ani nevim co mam
> spustit. Takze spoustim jednotlive binarkya koukam co to provede,
> davam ruzne parametry, jako treba -h a tak. A to se prece v Linuxu
> nedela.
>
> Konkretni problem - treba kdyz mi bezi Interbase na stroji s dvema
> eth rozhranimi, jak zajistit, aby poslouchala jen na jednom. Zatim
> jsem se o tom nikde nedocetl, i kdyz netravim vsechen cas patranim po
> dokumentaci, trochu jsem se tomu venoval. Ja nekritizuju to ze
> Interbase NEMA dokumentaci. Me vadi, ze ji nemuzu najit.

Dokumentace je prece na WWW tak, kde jste stahnul
binarky/zdrojaky.

Vas problem nevim jak vyresit se SuperServerem. Mozna by to
slo pomoci ClassicServeru, pousteneho z inetd. Pak uz jen
staci presvedcit inetd, aby poslouchal jen na jednom eth
rozhrani...

CS ma dalsi vyhody, jako treba, ze kdyz spadne jeden Classic
Server, tak ostatni zijou (teda ne, ze by se me to stalo :-)
- kdezto kdyz spadne SS, tak spadnou vsechny konexe...

Posledni 2 odstavce jsem nepochopil :-)

Zdravi
Lada Dobias

--