nefungujuce X-i

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk
Sun, 7 Oct 2001 21:12:29 +0200

Ahojte vospolok !

Po dnesnom upgrade sid-u mi prestali fungovat X-i.

Chyba:

/usr/X11R6/lib/X11/xdm/Xsession: /usr/bin/ssh-agent    x-window-manager: No
such file or directory.

Otazka:

Ako v spustacich skriptoch X-ov odsledovat, v ktorom nastala chyba ?
Iste viete, ze tieto jednotlive skripty nastavuju premenne pre nasledujuce a
ja mam v ich presnom slede trocha zmatok. Tak sa neviem dopracovat k
vysledku.

Podotykam linky /usr/bin/x-window-manager na
/etc/alternatives/x-window-manager a z neho na /usr/bin/blackbox su v
pohode. blackbox je existujuci.
update-alternatives tvrdi ze je to ok. Cesty pre inicializacne scripty X-ov
su v pohode. A chyba existuje.

A druha otazka:

Stretli ste sa niekto a autentifikacnym modulom  pam_condev.so ?
Mam v syslogu tuto hlasku:

PAM unable to dlopen(/lib/security/pam_condev.so)
PAM  [dlerror: /lib/security/pam_condev.so: cannot open shared object file:
No such file or directory]

A nikde v Contents-XXX som pam_condev.so nenasiel. Tak preco mu chyba, ked
nikde v sid nie je ? Alebo som nieco prehliadol ? Co je to za kniznicu ?

Rony pupala@sse-za.sk