nefungujuce X-i

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Mon, 8 Oct 2001 10:44:10 GMT

Ciao

no me najedou Xka bez problemu.

Ta hlaska, kterou ti to pise asi neznamena, ze je problem s wm, ale
ze wm nemuze najit ssh-agenta. Je to mozny? Ten se hodi pri navazovani
ssh konexi v Xech. Kdyz jej nemas a pta se to na heslo/frazi tak je to
na konzole a nestasny uzivatel ceka a ceka a mysli si, ze dana aplikace
nefunguje. Opak je pravdou jede dobre jen ceka na heslo. A danou situaci
prave resi zmineny agent, ketry vypali okno s dotazem na heslo
a preda ho programu.

Na testovani doporucuju skopirvat a prejmenovat /etc/X11/Xsession
do $HOME/.xsession a delat pak s nim experimenty. Daji se tam tak
narvat oblibene programy bez pouziti vsemoznych linek, jak tomu
musi byt v tech system-wide startovacich souborech.

S tim pamem nevim.

FH