BTS a praca s nim

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon, 15 Oct 2001 09:34:00 +0200

Ronald Pupala napsal:
> Ahojte vospolok
>
> Prosim Vas o radu, ako narabat s BTS(bug tracking system).
> Cital (a horko-tazko prekladal) som popis z http://www.debian.org/Bugs/ ,
> ale este vzdy sa ku mne "nechova" tak, ako by som si predstavoval.
> Napiste mi prosim Vas vzor, ako dostanem:
> 1. zoznam vsetkych chyb v xfree86(nie x aplikacie, len system)  v sid
> 2. to iste pre stable
> 3. to iste naraz pre vsetky verzie

pokud vim, ani jedno nelze. snad zatim.
1) z architektury, ale snad tam dodelaji zavislost binarka->zdrojak
2) to nejde jen tak jednoduse - buga muze byt v stable a byt ohlasena az
treba o trosku pozdeji (obskurni chyby a tak)
3) to je standardni chovani, ne?

Trik: lze vypsat vsechny chyba maintainera

				Petr Cech

Resistance is futile. You all will be packaged