konqueror a i-banking

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk
Wed, 17 Oct 2001 00:50:27 +0200

Ahojte !

Mal by som k Vam malu prosbu. Nefunguje mi i-net banking cez konqueror.
Cez mozillu ale ide v pohode. Ide tu o to, ze ked sa z http://www.vub.sk
preklikam na i-net banking, tak sa mi zo stranky zobrazi len pravy frame,
ale lavy, kde sa nachadza identifikacia a online sa mi nezobrazi.
Idem von cez proxy, pre vsetky http a https a ftp protokoly na jednom porte,
ale cez IE to bezi v pohode a cez mozillu tiez. Takze ho viem pouzit aj z
linuxu.
Ide mi o to, ze neviem ktorej chybe v BTS z konqueror-u alebo
kdelibs3-crypto to mam pripocitat na vrub.
Podotykam: nastavenie proxy, aj pouzitych sifier je vsade rovnake.
Pre dotvorenie si obrazu sa oplati skusit tu stranku.

Dakujem za kazdu informaciu o tom, akej z jestvujucich chyb v horeuvedenych
balikoch to pripisat na vrub. Vsetky baliky su zo sid.

Prajem prijemny den

Rony pupala@sse-za.sk