konqueror a i-banking

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk
Fri, 19 Oct 2001 20:15:08 +0200

Ahojte !

Po update poslednych verzii kdelibs3-crypto a kdebase-crypto, uz konqueror
chybu nehlasi na uvedenej stranke, ale lavy frame sa aj tak nezobrazi.
Ale skusal som pozriet frame source(z toho nezobrazeneho laveho ), a napodiv
mi zdoje ukazal. Takze uz sa ku mne dostanu, ale konqueror ich nedokaze
zobrazit.
Why ?
Vsak tam dokopy nic nie je.
Okrem toho, ze je tam definovany script language ako JavaScript1.2 je tam
este nieco, co mi padlo do oka, a to je ""id=divStyles TYPE="text/css"".
Co je to css ? Je to cascade style sheet ? Ak ano, podporuje ich vobec
konqueror ? Moze to by ta chyba, preco sa frame nezobrazi ?

Dakujem za pomoc

Rony pupala@sse-za.sk