Debian jr

Petr Herman ph@lfmotol.cuni.cz
Tue, 11 Sep 2001 16:01:13 +0200

No v tom je právě ta implicitní otázka, jestli skutečně každý,
kdo na světě stvoří nějaký ten *.deb, ho hned pošle
na http://www.debian.org a tam se zase hned ocitne
v nějaké unstable versi.

Mám podezření, že po světě se může potloukat spousta všelijakých
*.deb balíčků, které v tu chvíli ještě v žádné distribuci
nejsou (a možná ani nikdy  nebudou).

Měl jsem zato, že http://www.rpmfind.net/ je jakási obdoba
WWW prohledávačů (Altavista, Yahoo, Google,...), specializovaná
na rpm balíky, ale asi jsem se mýlil.

Zajímalo mě, jestli něco takového existuje pro Debiana.
Anebo se spoléhá na morální uvědomělost baličů, že si své balíčky
nenechají pro sebe, ale že každý hned se svou troškou přispěchá
do společného velkomlýna.

Petr Heřman