XFree 4.1.0-5 - pada na signal 11 - long

Marian Cavojsky cavojsky@soria-grey.sk
Wed, 12 Sep 2001 12:58:21 +0200

On Wed, Sep 12, 2001 at 11:51:55AM +0200, Petr Cech wrote:

> a jste so 100% jisty, ze to padaji X a ne treba window
> manager/gnome-session/cokoli dalsiho? To hlaseni je obcas trochu matouci.
> Funguje X (spustit program X). Melo by nabehnout ono obligatni mrizkovane
> pozadi a myska

Vyzera, ze za to moze nieco ine. Uz bezi 15 minut. Ako mam zistit, kto
spadol, je mozne zapnut nejaky debug mod?

Pouzivam WidowMaker - nebol upgradovany a fungoval,
Dalej wmcpu, wmmount, asclock.
Neviem o nicom inom, ze by sa spustalo, ako by sa dalo zistit, kto to ma
na svadomi.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...