Potato a mirroring distribuce (ftp.debian.cz)

Vladimir Michl Vladimir.Michl@seznam.cz
Wed, 3 Apr 2002 18:47:26 +0200 (CEST)

Ahoj Debianisti,

mel bych na Vas dotaz, ohledne toho, jak si udelat lokalni mirror
distribuce. Konkretne potrebuji potato, a mirror delam zase z potata.

Vzhledem k tomu, ze mam omezenou linku, potrebuji pouze binary-i386 a
binary-all.

Kdyz jsem hledal, nasel jsem dpartialmirror, ale po te co jsem z unstable
definanu narouboval nejake perlove baliky to stejne nechodi. Typoval bych
to na to ze to potrebuje novejsi verzi perlu.

Tak jsem se tedy jal pouzit rsync (2.3.2). Vidim prepinac
--copy-unsafe-links, ktery vypadal na to co presne potrebuji a zadavam:

rsync -av --copy-unsafe-links \
--exclude-from=potato.exclude ftp.debian.cz::debian/dists/potato/ \
/home/debian/potato

pricemz v potato.exclude ma vsechny platformy krome -all a -i386.

Pokud si jeste dobre pamatuji, tak nektere soubory z binary-i386 jsou
linky do binary-all a nektere do poolu.

Po te co dobehl mirror, jsem vsak zjistil, ze rsync misto toho aby linky
do -all nechal a do poolu zkopiroval jako soubory, vse zkopiroval jako
soubory a tedy kopiroval mnoho veci dvakrat.

Mirror potrebuji k tomu, abych z neho mohl vytvorit CD, a tudiz by bylo
vhodne, aby zustalo rozdeleni -i386 a -all.

Mate tedy nejaky napad ci vyzkousene reseni jak udelat mirror korektne?

Diky

Vlada Michl
Vladimir Michl			E-mail:	    Vladimir.Michl@seznam.cz
Czech Republic			Web:	    http://www.penguin.cz/~michlv
				Phone:	    +420 68 5391545
ISO-8859-2 compatible		Work phone: +420 68 5353548
1024G/2F699DA4 Finger: D558 FF4F 468E 544F 7F43  E005 7E7C AD8F 2F69 9DA4