Sprava sluzieb

pupala@mail.sse-za.sk pupala@mail.sse-za.sk
Mon, 22 Apr 2002 22:37:20 +0200 (CEST)

Ahojte

Rad by som Vas, skusenejsich poprosil o pomoc.
Hladam v Debiane nieco, co by mi poskytovalo toto:
1. Nastavi dozor(monitoring) nad zadanymi beziacimi sluzbami.
2. Ak monitorovana sluzba z akehokolvek dovodu spadne bude sa snazit
   povedzme 3 krat ju nahodit.
3. Ak sa to ani na 3. krat nepodari, posle mi sms na mobil, ze ta a ta
   sluzba spadla, a neda sa nahodit, treba konat.
4. Je to nejake softifikovane riesenie, pokial mozno. Skriptovo-
   adminsky si to poriesim sam, ale to bude to posledne co chcem, lebo
   nechcem vnasat na admin urovni chaos do systemu.

Co by som mal v Debiane hladat ?

Dakujem

Rony

        V V        Ronald Pupala