apt-get

Jiri Masik masik@nc25.troja.mff.cuni.cz
24 Apr 2002 00:00:11 +0200

"Lukas Cirkva" <L.Cirkva@sh.cvut.cz> writes:

> Zdravim,
> jakym stylem je nastavena politika apt-get...? Jde mi o to, ze potrebuji
> upgradovat baliky, ale tak aby maximalne zustala zachovana stara konfigurace
> pokud je to mozne. V testing verzi se mi dnes stalo, ze byl upgradovan novy
> postgres a nebyly prevedeny databaze, takze vysledkem byla nefunkcnost.  :-(
> Jaky je spravny postup? Pouzivat vyhradne potato? Nejake spec nastaveni
> apt-get?

Neresi to pravdepodobne vyse popsany problem - to vypada spis na
chybu v baliku - ale existuje moznost vybirat si s novejsi distribuce
jen urcite baliky a jejich zavislosti. V sources.list jsou zaroven
uvedene zdroje napr pro testing a unstable a v /etc/apt/apt.conf
APT::Default-Release "testing";
Normalni apt-get update potom pracuje nad testing a apt-get -t
unstable install balik nainstaluje verzi z unstable. Podrobne je to
popsano v man apt_preferences.
zdravi
        Jirka