apt-get

Vladimir Michl Vladimir.Michl@seznam.cz
Wed, 24 Apr 2002 11:41:08 +0200 (CEST)

On Tue, 23 Apr 2002, Lukas Cirkva wrote:

> Zdravim,
> jakym stylem je nastavena politika apt-get...? Jde mi o to, ze potrebuji
> upgradovat baliky, ale tak aby maximalne zustala zachovana stara konfigurace
> pokud je to mozne. V testing verzi se mi dnes stalo, ze byl upgradovan novy
> postgres a nebyly prevedeny databaze, takze vysledkem byla nefunkcnost.  :-(
> Jaky je spravny postup? Pouzivat vyhradne potato? Nejake spec nastaveni
> apt-get?

S vetsinou baliku, problem neni. Konkretne databazove servery jsou myslim
trosku specificke. U postgresu se myslim upgrade resi tim zpusobem, ze se
DB zazalohuji pod starym serverem a pak obnovi pod novym.

Zdravi

Vladimir Michl

Vladimir Michl			E-mail:	    Vladimir.Michl@seznam.cz
Czech Republic			Web:	    http://www.penguin.cz/~michlv
				Phone:	    +420 68 5391545
ISO-8859-2 compatible		Work phone: +420 68 5353548
1024G/2F699DA4 Finger: D558 FF4F 468E 544F 7F43  E005 7E7C AD8F 2F69 9DA4