Jak zmenit nazev baliku...

David Rohleder davro@ics.muni.cz
25 Apr 2002 15:48:20 +0200

Jan Marek <jmarek@jcu.cz> writes:

> Dobry den,
>=20
> mam takovy problem: prelozil jsem si ssh-cko s jinymi volbami pro
> to, aby mi fachcilo na IPv6 enabled masine a potreboval bych ho
> odlisit od bezneho baliku, aby se mi furt neprepisovalo pri
> updatech, ale nejak se mi nepodarilo najit, jak bych to mel
> udelat... Byl by tu nekdo ochotny se se mnou podelit o toto
> sladke tajemstvi? :-)))
>=20
> Vetsinou to prekladam pomoci debian/rules binary...

No vid=ECl bych n=ECkolik =F8e=B9en=ED:

1. p=F8ejmenovat bal=EDk v debian/control - =B9patne reseni

2. prejmenovat balik v debian/control a dat do Conflicts: ssh

3. nastavit v novem baliku vyssi epochu, tj. Version: X:verze - spatne rese=
ni

Asi bych volil =E8.2.

--=20
David Rohleder						davro@ics.muni.cz