www.debian.cz -> hledám pomocníky

Marek Bražina brazina@debian.cz
Sat, 27 Apr 2002 22:03:58 +0200

On Sat, Apr 27, 2002 at 12:35:43AM +0200, Petr Stanek wrote:
> Na WebDesing bych se slusne receno "vykaslal".
>
> Proc nepouzijete orginalni vzhled www.debina.org brani tomu licence?
> Vzhledem ze pujde o debina.cz tak to jiste povoli.

pokud nikdo nic neudela, budu muset pouzit orig. debian.org...

> Zapomnete na komercni silenosti, vzhled je na webu to posledni co mne
> zajima, dulezite jsou prehledne organizovane informace a absence grafiky
> je jen velke plus !!!

pro me a vetsinu z nas je absence grafiky velke plus, ale musime brat
ohled i na to, ze se na tenhle web mohou dostat i lide, kteri chteji
ziskat o debianu privni informace, a kdyz uvidi jen neco takoveho
textoveho, asi to na ne moc dobry dojem neudela - bohuzel, dnesni svet
je takovy :-(

diq
--

| Name:    Marek Brazina       E-mail: brazina@debian.cz |