www.debian.cz -> hledam pomocniky

Marek Bražina brazina@debian.cz
Mon, 29 Apr 2002 22:02:06 +0200

On Mon, Apr 29, 2002 at 09:25:05AM +0200, Karel Zak wrote:

>  Kdyz se mi neco nelibi (treba "dnesni svet") tak se vetsinou
>  nepridam... :-)
>
>         Karel

Já taky ne, jinak bych se asi neinteresoval do OpenSource obecně :-)

Já se vždy snažím najít tu nejvhodnější variantu
- v tomto případě jsem hned v úvodu podotkl "linksreadable",
což by většině lidí zde mělo zhruba vylíčit, jak si design představuji.

Musíte uznat, že např. debian.org nevypadá špatně a je "linksreadable".

Marek Bražina