www.debian.cz -> hledám pomocníky

Vilem Vychodil vilem.vychodil@upol.cz
Tue, 30 Apr 2002 08:34:55 +0200

	Caute,

> Myslím, že je ten pravý čas zanechat diskuze o designu www.debian.cz
> - stejně to nikam nevede, protože existuje X lidí a s nimi X názorů.

	OK. Myslim, ze pri vytvareni stranek by mel byt kladen predevsim
duraz na jejich prehlednost. Soucasne stranky debian.cz maji dle meho
nazoru jednu dost velkou nevyhodu -- strasne blbe se v nich cokoliv hleda.
Zvlast lidem, kteri je vidi poprve v zivote.

> Mi šlo předněji o vaše náměty, co by měl web obsahovat apod., ale to
> že jsem požádál o pomoc s designem bylo jen vedlejší + nevhodně
> zvolený subject (přiznávám, že z něho to vypadá jako hlavní point).

	Co se tyce nametu, rozhodne by tam mohl byt i odkaz na prelozenou
instalacni prirucku pro Woodyho + release notes a mozna nejake dalsi
dokumenty (kdyz uz jsme se s tim tak crcali). Rozhodne bychom tim usnadnili
zivot lidem, kteri si chteji Debian nainstalovat a prvni co je napadne je
juknout na www.debian.cz.

	S pozdravem,

--
    Vilem Vychodil                      Palacky University, CS Department
    <vilem.vychodil@upol.cz>            http://www.inf.upol.cz/

    The more knowledge is inherent in a thing, the greater the love.