X a cukava multimedia

Miroslav Maiksnar m.maiksnar@volny.cz
Fri, 01 Feb 2002 22:36:47 +0100

Peter Mann wrote:

>potial by mi bolo vsetko jasne, zrejme nestiha disk, co ukaze hdparm
>/dev/hd? malo by tam byt using_dma    =  1, podpora DMA pre IDE disky v
>jadre

Diskem to neni. Ten mi jede na UDMA-100. AGP mi jede 4x a vsechno
ostatni je taky vyladene (taky jsem si s tim vyhral nez jsem vsechno
rozjel ;o) ) .

>ale toto ma zmiatlo, takze neviem - mozno nejake priority?

Jeden znamy se mi zminoval ze o tom cosi zahledl na nejake konfere. Pry
by to mohl byt problem s kontrolou pristupovych prav v x-serveru, ale
vice mi k tomu nebyl schopen rict ;o(

Take to nedela od zacatku, tusimze az od verze xfree 4.0.3 nebo 4.1.0...