zmizel mi staroffice

Martin Masin masin@fzu.cz
Fri, 8 Feb 2002 14:37:42 +0100 (MET)

Dobre odpoledne,

	dnes jsem pres dselekt provedl upgrade systemu (debian potato,
upgrade pres ftp) a ted jsem zjistil, ze mi zcela zmizel staroffice. Byl
instalovan na adresari /opt (samostatne partition) a tem ma stejny cas
zmeny jako nove instalovane soubory, ale je dokonale vyluxovany. Zbyl
jenom adresar lost+found. Netusim, jak se to mohlo stat. Jsem z toho
zmaten. Mohl mi ho zrusit dselect?
	Pomoci undel v MC jsem skutecne na te partition nasel asi 250
souboru ktere po zbezne prohlidce (aspon z casti) zjevne patrili k
soffice. Tusi nekdo, jak k tomu mohlo dojit?

						Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin@fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html