potato + Xfree 4.1.0 + hackovane ceske znaky

kucera@fzu.cz kucera@fzu.cz
Fri, 8 Feb 2002 17:23:13 +0100 (CET)

Diky za rychlou odpoved,

On Fri, 8 Feb 2002 reddragon@lanelec.spk.cz wrote:

> Asi by to chtelo trochu upresnit - predpokladam, ze jste pred tim
> pouzival XFree 3.3.x a po preinstalovani nefunguji stara nastaveni. Je

Nikoliv, jde o novou instalaci (zvolil jsem potato protoze=20
a) jsem mel pro dalsi novy (ani ve woody pri instalaci nepodporovoany)
hardware k disposici modifikovanou rescue disketu prave od potata a za b)
mam tu bramboru i na vsech ostatnich strojich.

>=20
t znaky, kter=C3=A9 jsou=20
v iso8859-2,
Apropos, jak jste dokazal z textu bez diakritiky udelat text s diakritiko=
a jeste takhle barvitou??? :-)))

> To snad nebude potreba - nepise to zadne ceske znaky, nebo pouze ty s
> hackem? Projdete si konferenci, urcite tam nekde bude popis nastaveni
> novych Xek 4.x.x.
Nepise pouze ty s hackem.

>=20
> 						Vladim=C3=ADr L=C3=A1n=C3=ADk
>=20
http://unix12.fzu.cz/ms/ --- the Magnetic Semiconductors WEB Project
Jan Kucera				       E-mail: kucera@fzu.cz
Department of Surfaces and Interfaces	      Phone: +420 2 20318459
Institute of Physics ASCR	                Fax: +420 2 33343184
Cukrovarnick=E1 10
162 53  Praha 6
Czech Republic			        http://unix12.fzu.cz/~kucera