sync apt dselect

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Sun, 10 Feb 2002 09:52:50 +0100

--bg08WKrSYDhXBjb5

dobry den,

provedl jsem (zatim zda se uspesny) upgrade z potato na woody a to
pomoci apt-get

chtel bych ted odinstalovat nektere nepotrebne balicky a nejvhodnejsi na
to se mi zda dselect, ktery jsem ted jiz nejaky cas ani nepouzival -
instaluji pomoci apt-get install <balik>. bohuzel, nedari se mi dostat
dselect do pouzitelneho stavu - narozdil od apt, dselect chce neustale
upravovat strukturu balicku - instalovat, mazat...;( ..provedl jsem v
dselectu aktualizaci, ale to nepomohlo...
bohuzel mam obecnou zkusenost, ze apt a dselect se nemaji radi...mate
nejaky napad, jak se da ted pouzivt dselect?

--=20

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous@penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487

--bg08WKrSYDhXBjb5

--bg08WKrSYDhXBjb5--