ConTeXt

reddragon@lanelec.spk.cz reddragon@lanelec.spk.cz
Mon, 11 Feb 2002 17:00:10 +0100

Chyba jiz je zrejme lokalizovana. V adresari /var/lib/texmf/web2c/ se
nachazi pouze soubor 'cont-cz.emft'. Pro jistotu jsem zkusil odkomentovat
v /etc/texmf/fmutil.cnf volbu 'cont-uk'. Ale opet se nevygeneroval zadny
*.emft soubor, pouze symbolicky link /usr/bin/cont-en. Zkousel jsem
'texconfig init', ale bez vysledku. Ve vyse uvedenem adresari jsem nasel
i soubor 'cont-cz.log' z nejz je patrne, ze soubor 'cont-cs.efmt' byl
vygenerovan drive, neni tedy ve formatu kompatibilnim se soucasnou verzi
pdftexu.

Mam podezreni, ze cely problem vznikl pred Vanoci, kdy jsem se pokousel
do texu doinstalovat fonty (tusim ze Stresovicke pismolijny, ty jimiz se
sazi LN). V te dobe ConTeXt prestal fungovat. Ackoliv jsem vratil
vsechny soubory do puvodni podoby, stale nedochazi k vygenerovani
souboru '*.emft'. Lze nejak TeX donutit, aby tak ucinil?

							Vladim=EDr L=E1n=EDk