META vs ALT v Emacs

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Thu, 14 Feb 2002 11:26:45 GMT

Ciao

tohle je typicky problem a stava se me to na kazdem novem pocitaci.
Je to zpusobeno stupidnim nastavenim klavesnice.

Krome editace klavesnicove mapy, ktere by jiste pomohlo :-) je i
jednoduche reseni pomoci xmodmap. V manualu se doctes jak se to dela,
ale mam vyzkouseno, ze staci dat:

xmodmap -e "keysym Alt_L = Meta_L Alt_L"

(passnute primo z manu) a vse zacne fungovat jak ma. Aby se to nemuselo
pokazde delat znova je vhodne si bud dat tenhle prikaz do .xsession
(.xinitrc) a pokud je nepouzivas (nebo nevis co to je) pak staci
vytvorit soubor .xmodmap s obsahem:

keysym Alt_L = Meta_L Alt_L

a Xka si to samy nactou.

FH