Zoznam suborov, ktore nie su v balikoch

Tom Hudec Tom@ABBA.cz
Thu, 14 Feb 2002 14:26:35 +0100

Peter Mann wrote:

> Zdravim,
>
> existuje nejaky skript zistujuci zoznam suborov, ktore nie su original z
> .deb balickov?
>
> napr. debsums -s vypise tie, ktore maju iny kontrolny sucet, niektore
> balicky to dokonca nemaju - no a ja by som chcel zoznam vsetkych suborov
> na disku, ktore nie su zhodne s nainstalovanymi (dajme tomu kvoli
> zalohe - cize zalohovat chcem vsetky nove a zmenene)
>
> da sa to nejako?

balicek cruft
Sam jsem to ale nikdy nezkousel. Napiste, jak jste s nim pochodil.

---
cruft is a program to look over your system for anything that shouldn't
be there, but is; or for anything that should be there, but isn't.

It bases most of its results on dpkg's database, as well as a list of
`extra files' that can appear during the lifetime of various packages.

cruft is still in pre-release; your assistance in improving its accuracy
and performance is appreciated.
---

--
Tom Hudec <Tom@ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people