Pocesteni

Martin Tomasek mtd@mk.cvut.cz
Mon, 18 Feb 2002 22:46:48 +0100

mate nastavene kodovani fontu na iso-8859-. Zacal bych nastavenim
LC_CTYPE=3Dcs_CZ, pripadne LC_ALL=3Dcs_CZ Pak bych si prenastavil default
fonty z iso-8859-1 na iso-8859-2 Pak muze delat problemy jeste XTerm,
takze jeste pocestit ten (postup byl popsan nekde, kam se da dostat z
www.cestina.cz)

Ale mozna, ze se to da udelat i jinak nez rucne, treba tu nekdo zna i
jednodussi zpusob.