newbie: jak vytvorit .deb z .tgz ;)

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 19 Feb 2002 16:09:08 +0100

Michal Hajek napsal:
> Dobry den, chtel bych nainstalovat software (goban), ktery neni nikde
> jako debianovsky balicek. Rad bych zachoval jakous takous "integritu"
> systemu, jestli mi rozumite.Ptam se tedy, jak mam tento softik
> nainstalovat, abych ho mohl nekdy zase jednoduse odinstalovat. Mohl bych
> sice jednoduse .tgz rozbalit, make, make install a tak dale, ale kdyz
> takovych bude vice, jak se v tom pak mam orientovat ? ....
> Napadlo me, jestli treba nejde vyrobit z toho goban.tgz goban.deb nebo
> tak neco. Jak takove situace resite vy ?

udelame balicek. :-) nebo pouzijeme stow. A pak to funguje tak, ze se ten
program nainstaluje vetsinou do /usr/local/stow/balik (konfiguruje se, jako
by mel existovat v /usr/local) a v adresari /usr/local/stow se spusti
# stow balik

				Petr Cech

* Joy sees a potato running down the street and shouting "I'm late! I'm late!" ;))