Warning: ImageTtfBBox: No TTF support in this PHP build

kucera@fzu.cz kucera@fzu.cz
Wed, 20 Feb 2002 14:40:49 +0100 (CET)

Dobry den,

nainstaloval jsem Woodyho na laptop, se kterym kolega leti zitra do US
delat prezentaci rozchodil kopii nize uvedene databaze a ejhle, zadne
obrazky. Pokud jsem spravne pochopil, problem je v tom, ze php3-gd ve
Woodym nezahrnuje podporu TTF.

Pokusim se downgradovat php3 (+php3-mysql, php3-gd) z potata,=20
a instalovat freetype1, ale pro jistotu (laptop byl zakoupeny zacatkem
tohoto tydne a uz bylo s instalaci i tak dost opotizi) se ptam, jestli
neco nedelam spatne

Diky,

			HK

http://unix12.fzu.cz/ms/ --- the Magnetic Semiconductors WEB Project
Jan Kucera				       E-mail: kucera@fzu.cz
Department of Surfaces and Interfaces	      Phone: +420 2 20318459
Institute of Physics ASCR	                Fax: +420 2 33343184
Cukrovarnick=E1 10
162 53  Praha 6
Czech Republic			        http://unix12.fzu.cz/~kucera