alsa moduly pro 2.2.20

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Sun, 24 Feb 2002 05:01:55 +0100

--zaRBsRFn0XYhEU69

On Sat, Feb 23, 2002 at 01:10:22PM +0100, reddragon@lanelec.spk.cz wrote:
> Obavam se, ze instalace alsa driveru neni zas tak uplne nekomplikovana.
> V binarni podobe jsou vzdy k dispozici pouze k urcite verzi kernelu (a
> pokud jedete na unstable, tak nekdy v nem nemusi byt odpovidajici
> moduly ke vsem jadrum, ktere unstable nabizi).
> Jedine reseni je instalace ze zdrojaku - jenze je potreba nainstalovat
> zdrojaky jadra, mit proveden napr. make menuconfig (nebo vzit
> /boot/config-x; x=3Dverze jadra, kterou pouzivate). Pak si rozbalit
> zdrojaky alsa modulu do /usr/src/modules a pouzit make-kpkg modules (ale
> [...]

porad mi to vrtalo hlavou, nakonec se mi podarilo rozjet nativni sb
ovladac a to i presto, ze na internetu jsem nasel, ze to nepujde...

tady je reseni:

options sb irq=3D5 io=3D0x220 dma=3D1 dma16=3D0 esstype=3D1788

s temi moduly kazdopadne diky. zdalo se mi to jasne, ale v dokumentaci
jsem nic takoveho nenasel, prislo mi to divne, ze je tam alsaconfig,
ktery se spousti primo pri konfiguraci balicku, ale vlastne uplne
zbytecne...;(

--=20

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous@penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487

--zaRBsRFn0XYhEU69

--zaRBsRFn0XYhEU69--