Par otazek kolem kompilace jadra

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 27 Feb 2002 12:55:20 +0100

petr.podrabsky@cz.abb.com napsal:

> Aha. Nasel jsem, ze se kernel patchuje s prepinaci -p0 nebo -p1. Neustale
> se mne pta, zda opravdu chci patch na ten a ten program. Existuje nejaky

a co to rika? Neco o -R prepinaci? :-D

> prepinac, at se mne porad nepta? Mimochodem, proc se neni kernel jiz primo
> s patchemi, jako celek. Proc se patche musi k nemu dodelavat?

he? (dneska se mi to slovo nejak libi). To co potrebujete jsou zdrojaky
kernelu nejake verze, nejlepe posledni 2.4.18. K tem se da dostat nekolika
zpusoby
1) stahnu (kolik to ma?) 20MB linux-2.4.18.tar.{gz,bz2}
nebo
2) mam nejakou starsi verzi (treba 2.4.17) a je zbytecne tahat tech xxMB a
staci stahnout patch-2.4.18.gz, ktery ma asi 1MB

> proc
asi jsme nepochopili tuhle hlasku

> ja bych rek, ze protoze ne "vyzkousenejsi" nez 2.4.15, kde se poprve ext3
> objevilo ve stabilni rade. Jako vzdy je IMHO lepsi jit rovnou do posledni
> stabilni, tedy 2.4.18

a jak tak koukam, tak jsem tady o zadnych patchich nepsal. A bojim se, ze si
s prekladem stejne moc neporadite ....

				Petr Cech

"Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."  Peak