Par otazek kolem instalace Debianu

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Wed, 27 Feb 2002 11:45:15 GMT

Ciao

jadro oficialni instalacni sady je kompilovano s podporou ext3
i reiserf takze pokud to tam primo neni na vyber v instalatoru=20
tak se po rozdeleni disku prepne na druhou konzoly a vyrobi se prislusne
fs rucne.=20

ext3 je dobrej a ma velkou vyhodu ze se na nej da primo prejit
s ext2, sam to takhle uz nejakou dobu provozuji=20

ovsem nejak moc me to nenadchlo a tak jsem s tech ostatnich
nakonec po nejakem zkouseni vybral XFS

http://oss.sgi.com/projects/xfs/

nevyhoda je, ze neexistuje oficialni podpora v jadre, takze se to
musi porad patchovat. Neoficilani debianovske instalcky s podporou=20
zurnalovaich sytemu jsou=20

http://www.physik.tu-cottbus.de/users/george/woody_xfs/

a oprvadu jsem to s pomoci nich bez problemu naintslovat a pak=20
dodal nejnovejsi jadro.

Hodne veci se kolem toho da nalezt na debianplanet.

FH