DocBook XML a prevod do pdf

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Thu, 10 Jan 2002 12:52:01 GMT

Ciao

nikdo neodpovida tak opet ja, ale v tomhle se uz moc nevyznam.
Je treba modifikovat soubory s .dtd a mozna i nejaky dalsi z
docbooku. Nidky jsem to nedelal tak muzu jen poradit ze je to
popsane v docbooku dokumentaci.

Jinak jeste doporucuju pouzival xslproc (neni ovsem v Potato)
co by mela byt modernejsi verze jade ktere je ted mrtve a vyviji
se jen OpenJade.

FH