nestabilita po upgrade libc6 na 2.1.3-20

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik@i.cz
Mon, 14 Jan 2002 11:12:36 +0100

Mam distribuci Potato na notebooku kernel 2.2.19.
Provozuju to tak, ze delam suspend to disk a Linux bezi bez restartu
radove mesice.
Obcas upgraduju baliky - nedelam to kazdy den, ale minimalne tak
jednou za tyden ano.

V Patek jsem zase jednou udelal upgrade. Krom nejakych baliku
jako samba a gzip se upgradovala i libc6. Dobra, rekl jsem si,
zrestartoval jsem stroj, aby si novou knihovnu natahly vsechny
potvory co mi v tom bezi.

Vsechno v pohode az do dnesniho rana. Normalka pracuju pres ssh
na uplne jinem stroji, kdyz tu se mi zresetoval notebook pod rukama.
Proste BIOS POST ... Po nabehnuti v logach samozrejme nic.

Protoze neco takoveho se mi nestalo uz nekolik let, uvazuju, jestli
to nesouvisi s tim upgradem libc6.

Nema nekdo podobny problem?

Mam ted trochu obavy, upgradoval jsem 11.1. i dva dalsi stroje (ty zatim nic).
Pochopitelne nelze vyloucit i nejaky HW problem, ale notebook
dost trapim uz pres rok, a nikdy se takhle zbabele nezachoval.

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik@i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511