woody vim 6.0.270-1 a locales

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik@i.cz
Mon, 11 Mar 2002 09:46:40 +0100

Zdravím,
tak jsem před víkendem vyměkl a upgradoval jsem z Potato 2.2r5
na Woody 3.0. :-)
První problém, mám s editorem vim. Používám vim a vim-perl.

Když otevřu soubor, třeba x.txt, a napíšu do něj třeba
"Žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy.", v souladu s locales
rozeznává vim správně hranice slov (znaky tvořící slova).
Takže třeba příkazy pro posun po slovech w funguje ok.

Jakmile změním typ souboru na perl
:set filetype=perl

locales přestanou fungovat. :-(

Pochopitelně mám nastaveno LC_CTYPE=cs_CZ.ISO-8859-2
Má někdo podobné pozorování nebo vysvětlení pro to,
než budu někoho opruzovat s bugreportem?

PS: pochopitelně jsem na to přišel při editaci perlových skriptů,
    kdy vim automaticky detekuje typ souboru...
--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik@i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511