bulnd package so zmenenou konfiguraciou

Michal Cihar cihar@email.cz
Wed, 27 Mar 2002 18:38:42 +0100

Zdravim

u mplayeru je to reseno tim se v promenne DEB_BUILD_OPTIONS muzete zadat
parametry ./configure skriptu.

Pokud se vam mplayer nechce kompilovat tak pridejte tyto dva radky do
sources.list a muzete nainstalovat binarky. Upozornuju ze vyvojari mplayeru
nemaji radi distribuci binarek...

deb http://marillat.free.fr/ unstable main
deb http://mplayer.nmeos.net unstable/

S pozdravem