debian

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Fri, 3 May 2002 20:12:39 +0200

--XF85m9dhOBO43t/C

On Fri, May 03, 2002 at 09:12:07AM +0200, Jaroslav.Posekany@CSSZ.cz wrote:
> hele, nechci do toho kecat, ale kdyz uz ani na strance debian.cz neni ani
> slovicko o tom, ze by se mel objevit woody, je to celkem ostuda, nemyslit=
e?
> Neprospiva to popularizaci debianu.
> Ja jsem mandrakista, ale to je proto ze jsem BFU. Az se naucim, prejdu asi
> na Debiana - povazuji jej za nejlepsi linux pro fajnsmejkry - nic pro
> zacatecniky, ale vyhra pro experty.

ok,

vzhledem k predchozimu threadu o prevytvareni debian.cz bych doufal, ze
stavajici novinky budou pouzity.

mohl bych prosim pozadat o ucet do novinkoveho systemu na debian.cz,
popripade o shell tak, abych tam mohl napsat neco, co bude prebirat
novinky o debianu z penguina?

d~

--=20

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous@penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487

--XF85m9dhOBO43t/C

--XF85m9dhOBO43t/C--