Mozilla 1.0rc1

pupala pupala@sse-za.sk
Mon, 13 May 2002 22:14:28 +0200 (CEST)

Zdravim vospolok.

Mam takyto problem, 2.4.18, sid, $Subject, KDE, a ked chcem nakonfigurovat
pre obycajneho usera mozillu na slovak region pack, a zaroven na styl
pineball, tak odkaz v menu KDE s nazvom Mozilla Browser a Mozilla
Navigator vedu na nejaky subor mozilla-bin, ktory sa mi zobrazi ako text v
editore. Proste ziadny prehliadac ani nic podobne. Len holy text
vypadajuci ako nieco z menu konfiguracie (nieco v style : AddItem:: ).
Ako root-ovi mi to funguje v pohode so slovenskou lokalizaciou t.j. Slovak
region packom, hovori na mna slovensky a aj vybrany styl funguje.
Uz som pre istotu aj odinstaloval mozillu, zmazal adresar
/home/nejaky-user/.mozilla , opatovne nainstaloval mozillu, nakonfiguroval
pre root-a (samozrejme slovensky a aj so stylom), potom pokus
nakonfigurovat ako user a znova smola. Hladal som aj v bug-och, ale nic
rozumne som nenasiel. Nestretli ste sa s tym niekto ?
Ja viem, ze mi niektory odporucia pouzivat konqueror z KDE, ale tento mi
javascripty z i-bankingu dostupneho z www.vub.sk nezobrazi, a bez nich
tento nefunguje. Takze tuto nahradu som docasne vylucil.
A ak by nikto vedel nastavit konqueror na vysielane mena browsera tak, aby
ho akceptovali browser detect scripty na i-bankingu www.vub.sk, tiez by mi
pomohol, lebo rad by som pouzival jednotne rozhranie pre svojich
klikoidnych uzivatelov. A hociako sa na to pozerame KDE je prostredie
prave pre nich, a aj ja si radsej napisem uradny dokument v Koffice, a nie
vo vim ak zdrojak tex-u.

Takze to boli dokonca dve prosby o pomoc.

Dakujem.

        V V        Ronald Pupala
      ))O O((
         I         pupala@sse-za.sk