Odstraneni pozadavku v apt

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Tue, 14 May 2002 01:07:47 +0200

--lrZ03NoBR/3+SXJZ

On Mon, May 13, 2002 at 04:03:47PM +0000, Martin Povolny wrote:
> On Mon, 13 May 2002 13:29:05 +0000 (UTC), <shiva@klobouk.fsv.cvut.cz> wro=
te:
>=20
> Ano, to by me take zajimalo -- konkretne se mi dari mit ve vypise
> dpkg --get-selections u jednoho haliku (nenainstalovaneho) jak
> install, tak deinstall -- napr.:
>=20
> bzflag                          install
> bzflag                          deinstall
>=20

ja pouzivam namisto dselectu aptitude a nemam problem.

--=20

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous@penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487

--lrZ03NoBR/3+SXJZ

--lrZ03NoBR/3+SXJZ--