Problemy s upgrade

masik@debian.cz masik@debian.cz
15 May 2002 11:13:34 +0200

Cejka Rudolf <cejkar@fit.vutbr.cz> writes:

> [...]
>   perl-5.005 provides data-dumper and is installed.
> dpkg: error processing debian/pool/main/p/perl/perl-base_5.6.1-7_i386.deb (--install):
>  conflicting packages - not installing perl-base
> Errors were encountered while processing:
>  debian/pool/main/p/perl/perl-base_5.6.1-7_i386.deb
> DPKG ERROR
>
> A takhle pomalinku stale dokolecka... Z tech nazvu bez verzi a s
> verzemi jsem nejak zmateny (perl-base, perl-5.005, perl-5.005-base,
> perl-base_5.6.1-7_i386.deb, data-dumper...) Neznate nekdo rychle
> a efektivni reseni, jak se pres tenhle cyklus dostat? Diky.

Ahoj,

snad se nekdo podiva konkretne, jaky problem nastal s perlem. Obecne
bych doporucil
dpkg --pending --configure
apt-get --fix-broken install

V pripade, ze se konflikty v zavislostech nevyresi automaticky, muze
byt treba pomoci dpkg naznacit, ktery balik ma v dalsim odstranit,
zde by to mohlo byt
dpkg --remove data-dumper a nasledne apt-get install perl-base

> Jeste jeden dotaz: Postupne jsem zkousel ruzne metody update, ale
> uspel jsem az u ftp(ftp.linux.cz/pub/linux/debian). Kdyz jsem
> zkousel apt(ftp.debian.cz?) a ftp(ftp.debian.cz/pub/debian), tak
> se mi nezadarilo a misto update se vypsal jen seznam chyb. Je
> ftp.debian.cz plne funkcni a mam to zkusit jeste nejak jinak,
> nebo ma opravdu nejaky problem? Na ftp.debian.cz se vlastne
> ani vubec nemuzu dostat:

Patrne se jedna o vadny disk. Prozatim mirror na ftp/www.debian.cz
nefunguje.
zdravi