dselect

Petr Heřman ph@lf2.cuni.cz
Wed, 15 May 2002 14:19:16 +0200

Při spuštění dselectu jsem najednou zjistil, že skoro všechny
nainstalované balíky (*) jsou označeny k odinstalování (-).
Vůbec nechápu, jak k tomu mohlo dojít. Původně jsem si
toho ani nevšimnul, až když jsem dostal během pokusu o instalaci
varovnou hlášku:

WARNING: The following essential packages will be removed
This should NOT be done unless you know exactly what you are doing!
  base-files base-passwd (due to base-files) bash bsdutils diff dpkg e2fsprogs
  findutils grep gzip hostname login libpam-modules (due to login) mount
  ncurses-base ncurses-bin sed shellutils sysvinit util-linux (due to
  sysvinit) tar textutils slang1 (due to util-linux)
16 packages upgraded, 30 newly installed, 238 to remove and 0  not upgraded.
Need to get 37.8MB of archives. After unpacking 237MB will be freed.
You are about to do something potentially harmful
To continue type in the phrase 'Yes, do as I say!'
 ?]

Je nějaká možnost, jak označit všechny nainstalované balíky ze sloupečku
I také do sloupečku M, nebo mi nezbyde nic jiného, než těch 238
balíků doťukat ručně?

Petr Heřman