dselect

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik@i.cz
Wed, 15 May 2002 16:09:46 +0200

On Wed, May 15, 2002 at 02:19:16PM +0200, Petr Heřman wrote:
> Při spuštění dselectu jsem najednou zjistil, že skoro všechny
> nainstalované balíky (*) jsou označeny k odinstalování (-).
> Vůbec nechápu, jak k tomu mohlo dojít. Původně jsem si
> toho ani nevšimnul, až když jsem dostal během pokusu o instalaci
> varovnou hlášku:
>
> WARNING: The following essential packages will be removed
> This should NOT be done unless you know exactly what you are doing!
>   base-files base-passwd (due to base-files) bash bsdutils diff dpkg e2fsprogs
>   findutils grep gzip hostname login libpam-modules (due to login) mount
> [...]

Napred bych mozna zkusil kouknout do /var/lib/dpkg, jestli tam je
status-old. Jestli ano, kouknul bych na

diff status status-old

a kdyz by to vypadalo rozume (resilo by to problem), pouzil bych tu
starou verzi.

Jinak me napada nejaka rosada s dpkg --get-selections a vygrepovat radku
s deinstall nebo purge nebo co to chce s tema balikama udelat.
Nahradit na tech radkach operaci za zase install a nacpat to
do dpkg --set-selections. Blby je, ze tam jsou i stare odinstalovane
baliky. Hodily by se nejake casove znacky u zaznamu ve status.

--
Zito