Debian Flyer

Martin Man Martin.Man@seznam.cz
Thu, 30 May 2002 15:59:05 +0200

--HlL+5n6rz5pIUxbD

On Thu, May 30, 2002 at 11:16:37AM +0200, Martin Man wrote:
> Zdravim,
>=20
> pracuju na pocesteni debian letaku, ktery je k mani na=20
> http://people.debian.org/~jensen/flyer/
>=20
> jenom abysme se neduplikovali, pokud uz nekdo zacal...

takze prvni verze bez mejkfajlu, ale prelozitelna cslatexem z woodyho zhruba
pouzitim=20

cslatex flyer-czech.tex

je k dispozici na=20
http://dek-portal.lf1.cuni.cz/~mman/flyer/

nejsem zadnej sazec, takze by to chtelo opravit ty overflow [hv]boxy a pak
mozna poslat autorovi, btw: taky jsem vyndal to logo "printing sponsored by=
 ..."
protoze se mi tam neveslo, chce to trochu pokratit text, ale uz mi to nemys=
li,
pokud na tom nekdo zamakate, nebudu vam vubec, ale fakt vubec nadavat :-)),
myslim ze to neni spatnej propagacni material, takhle na kridovym papire...

> martin

--=20
Galahad: Look, let me face the peril!
Lancelot: No, no, it's much too perilous!
					-- Monty Python and the Holy Grail

--HlL+5n6rz5pIUxbD

--HlL+5n6rz5pIUxbD--