Fw: Crazy stuff

Marianne Corbin mmn_rps at centrum.cz
Mon Dec 4 18:51:43 CET 2017

Ahoj

Nedávno jsem našel Super internetový obchod s pěkné  věci,  to je prostě šílené! Podívejte se na to http://www.thescarfbox.shop/ukgx.php?UE9jemRlYmlhbi1sQGRlYmlhbi5jeg--

Take care, Marianne Corbin

From: czdebian-l [mailto:czdebian-l at debian.cz]
Sent: Monday, December 04, 2017 11:51 AM
To: mmn_rps at centrum.cz
Subject: Do prdele Anu je špatné.

Do prdele.  To je úžasné.  Dobré  pro  vás!

Počkat... co? 26?  Podívej chci moc říct něco, co  jste si to rozmysleli... ale je jasné, že jste provedli druh rozhodnutí.    A já vážím, že  jste provedli toto rozhodnutí.

Co bych chtěl  dělat  je slyšet, proč jste provedli  toto  rozhodnutí.   Kdybych byl 26, byl bych vděčný tak prožít mnoho rozhodnutí, můj život by byl tak odlišné...  Možná můžeme  jen mluvit a sdílet.  Chápu,  proč můžete mít pocit, že mám poněkud  neobjektivní rozhodnutí... ale možná... možná... pomůžete  mi?  Myslím,  že jsem připojit tuto dílčí akci a  necítí úplně prázdný sám.

Sent from Mail for Windows 10