Debian Stretch - podpora RaiserFS

Radim Horak radim_h at centrum.cz
Sat Jun 24 20:49:33 CEST 2017

Mám menší problém s instalací Debian 9.0.
Nějak se nemůžu zorientovat v tom, zda Debian 9.0 podporuje filesystem RaiserFS? Myšleno při instalaci systému.
Instalaci chci provádět z CD debian-9.0.0-amd64-xfce-CD-1.iso s prostředím xfce, nebo klidně i bez něj, ale jak jsem byl dříve zvyklý načíst při "podrobné" instalaci moduly RaiserFS, tak přesto že je v instalačním kroku označím a načtu, tak v rozdělení disku se mi možnost použít disk jako RaiserFS nenabízí.
Chtěl bych u RaiserFS zůstat, zálohovat a formátovat všechny datové disky, by byla docela hrůza.

Díky
Radim