spam v konferenci czdebian-l

Václav Ovsík vaclav.ovsik at i.cz
Sun Jun 25 11:01:53 CEST 2017

Zdravím,
bylo by možné přepnout konferenci do režimu, že maily akceptuje pouze od
přihlášených? Tedy pokud se ten spammer dokonce do konference
nepřihlásil. Chodí něco snad co den a Spamassassin mě to vyhodnocuje
jako ham, protože je konference na https://www.dnswl.org/

    IP address 195.113.161.73 is whitelisted at dnswl.org with the following details:
    DNSWL Id: 38494; Domain: debian.cz; Sec. Domains: ; Category: Media/Tech Industry (127.0.0.x); Country: CZ

    Please use the dnswl.org Self Service portal for any change requests.

    Please remember: dnswl.org is a whitelist, not a blacklist. Please do not contact us requesting "removal from blacklist".
    DNSWL Id	38494 - debian.cz
    IP range	195.113.161.73/32
    Hostname	www.debian.cz
    Score	hi
    Daily/monthly magnitude	0.0/3.3

Reportovat tam, že odsud chodí spam mi přijde trochu trapné a proti záměru
toho, kdo debian.cz na white-list zařadil. :-/ Nicméně aktuálně je ta
registrace prostě nesprávně.
--
Zito