⁣Ważne: informacja dot. danych osobowych

Jan Michalak z Instytutu DBMS bok at ado-edbms.pl
Fri Jan 5 18:23:24 CET 2018

			Drogi Przedsiębiorco,

			Nazywam się Jan Michalak i jestem kierownikiem sekcji ankiet internetowych w Instytucie DBMS. Otrzymałem rekomendację, że możesz wziąć udział w kampaniach ankietowych, które prowadzimy w naszym Instytucie. Nim jednak zaproszę Cię do jakiegokolwiek programu, informuję, iż na podstawie obowiązku wynikającego z art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) właściciel marki Instytut DBMS (http://instytutdbms.pl/) spółka DBMS będzie przetwarzała adres email: czdebian-l at debian.cz w swoich zasobach w celach analitycznych, profilowania i badań marketingowych firm z nią współpracujących.

			Poniżej przedstawiam Ci jeden z takich przykładów, gdy odpowiesz na nie w podziękowaniu dostaniesz kod rabatowy na usługi biznesowe.

			Czy słyszałeś o RODO? Czy wiesz, czym są wymogi RODO? Tak, wiem czym jest RODO>> , A Jeżeli jeszcze nie zapoznałeś się z wymogami RODO, możesz o nich przeczytać tutaj.

			Serdecznie dziękuję Ci za poświęcony czas.
			Pozdrawiam,
			Jan Michalak
			Kierownik sekcji ankiet internetowych w Instytucie DBMS

			PS: Jeśli nie interesuje Cię wzięcie udziału w badaniach internetowych to kliknij ten link aby wypisać się z naszej listy, kliknij tutaj.