Investicná príležitost

Peter Wong peterwong at hsbl.hk
Sun Mar 31 10:38:02 CEST 2019

Pozdravy,

Prosím, nájdite obsah tejto posty velmi dôverný a legálny. Volám sa Peter Wong, pracujem s bankou v Hong Kongu. Rozhodol som sa vás kontaktovat pre
moznost investovat do akéhokolvek lukratívneho podnikania vo vasej krajine. Som ochotný Vám ponúknu? 40% investi?ného zisku ako môj obchodný partner.

Nasa banka tiez ponúka rýchly úver s nízkou úrokovou sadzbou bez pozadovaného zabezpecenia. Ak máte záujem, odpovedzte na viac informácií na mojom
súkromnom e-maile: pw178484 at gmail.com

S pozdravom: Peter Wong