Přibíráš? Vyzkoušej profesionální fat reduktor, který spaluje 0,7 kg za 24 h

Hubnutí doma slimi at offerspost.pl
Wed Dec 15 13:11:52 CET 2021

 Precizně rozkládá tukovou tkáň na břiše,
stehnech a bedrech. Do -6 cm v obvodě!Slimmestar

                  Tajemství samovolného hubnutí prolomeno! Tahle metoda 4 násobně zrychluje spalování nadbytečného tuku

"Liposukce"

doma v křesle?

                                                        Zhubneš 3 kg za 8 dní!

Chceš opět obléct uple džíny...

a dál sladit kávu?

                                Cílený LIPOdrenáž už po 1. použití:

                                Precizně rozkládá tukovou tkáň na břiše,

 stehnech a bedrech.
                                Do -6 cm v obvodě!

                                Blokuje vstřebování do
                                679 kalorii denně
                                 z jídla.

 Nepřibereš ani po trojitém dezértu

                                4 násobně zrychluje matebolismus.

Hubneš dokonce 0,4 kg za den

Mám rád život v trybu "slow", ale ploché břicho jsem chtěla mít co nejdřív. Díky téhle metodě zbavila jsem se "pneumatiky" za necelé 2 týdny a konečně jsem se zbavila cellulitídy na hýždích.
                                                                      Eliška, 46 let

Vyzkoušela jsem všechno, ale teprve tahle metoda mě zbavila 26 kg sádla. Po prvé od 13 let na procházku v parku obleču kabát s rozměrem M!
                                                                      Lucie, 42 let

Uvolni se a zhubni

o 2 rozměry:
                                    Správcem vašich osobních údajů je MEDIA I.E. S.R.L. CIF (DIČ) 39727374, adresa Piata Montreal č. 10 Bucuresti, Sector 1, 077190 Rumunsko.
Subjektem odpovědným za přepravu a příslušným k vyřizování reklamací a stížností je společnost s ručením omezeným Redgroup, ul. Roosevelta 22,
 60-829 Poznaň, NIP: 782-25-63-276
Chcete-li se rychle odhlásit, klikněte na: http://info.fastestmail.net.pl/app/panel/RegisterOutPage.aspx?mail_id=0d4ba390-723c-4442-a06c-be204b3e1329&d=14A96185-339C-41B4-8E28-CB069D47DA14.
Máte-li další dotazy, kontaktujte nás na adrese: abuse at redgroup.pl